Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

Повідомлення прор планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 09.07.2025 14:51
Кількість переглядів: 226

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, стосовно планованої діяльності «Будівництво нових та реконструкція існуючих будівель та споруд птахофабрики Фермерського господарства «УЛАР» в с. Київець, Розвадівської сільської територіальної громади, Стрийського району Львівської області»

 

Департамент екологічної оцінки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України повідомляє, що 07.07.2025 відповідно до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон) Фермерським господарством «УЛАР» розпочато процедуру оцінки впливу на довкілля шляхом розміщення в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, стосовно планованої діяльності «Будівництво нових та реконструкція існуючих будівель та споруд птахофабрики Фермерського господарства «УЛАР» в с. Київець, Розвадівської сільської територіальної громади, Стрийського району Львівської області» (реєстраційний номер справи – 13483).

Відповідно до частини другої статті 4 Закону з метою інформування громадськості, шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті Жидачівської міської ради, публікуємо повідомлення стосовно планованої діяльності «Будівництво нових та реконструкція існуючих будівель та споруд птахофабрики Фермерського господарства «УЛАР» в с. Київець, Розвадівської сільської територіальної громади, Стрийського району Львівської області»

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля:   ___________

 

 

 

Додаток 2

 

до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

Дата:

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)

Реєстраційний номер 13483

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "УЛАР" 32461669

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 81162, Львівська обл., Львівський р-н, село Семенівка Тел: (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

ФГ «Улар», ЄДРПОУ - 32461669 Керівник – Пупа Олег Васильович Юр. адреса: 81162 Львівська обл., Львівський р-н., с. Семенівка. Тел: +38 (099)-414-87-41, Електронна пошта: office@ular.com.ua «Будівництво нових та реконструкція існуючих будівель та споруд птахофабрики Фермерського господарства «УЛАР» в с. Київець, Розвадівської сільської територіальної громади, Стрийського району Львівської області» Планована діяльність відноситься до першої та другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля ст. 2, ст. 3, Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” Перша категорія: - пункт 19 (потужності для інтенсивного вирощування птиці (60 тисяч місць і більше), у тому числі бройлерів (85 тисяч місць і більше), свиней (3 тисячі місць для свиней понад 30 кілограмів або 900 місць для свиноматок). Друга категорія: - пункт 4 Енергетична промисловість (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом для рідких або газоподібних 15 кубічних метрів і більше); - пункт 8 Харчова промисловість (виробництво продуктів харчування шляхом обробки та переробки: сировини тваринного походження (крім молока) продуктивністю виходу готової продукції понад 75 тонн на добу; сировини рослинного походження продуктивністю виходу готової продукції понад 300 тонн на добу (середній показник за квартал); молока, якщо обсяг одержаного молока перевищує 200 тонн на добу (на основі середньорічного показника); - пункт 8 Харчова промисловість (бійні продуктивністю понад 10 тон на добу): - пункт 13 господарська діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні обєкти та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу

Технічна альтернатива 1.

Проектом передбачається «Будівництво нових та реконструкція існуючих будівель та споруд птахофабрики Фермерського господарства «УЛАР» в с. Київець, Розвадівської сільської територіальної громади, Стрийського району Львівської області». Планованою діяльністю передбачено: Реконструкцію існуючих пташників та будівництво нових пташників для утримання курей бройлерів що розраховані на одночасне утримання орієнтовно: 5 000 000 курей-бройлерів (30 000 000 в рік). Реконструкцію існуючих очисних споруд механічної та біологічної очистки та збільшення їх продуктивності до 5000 м3/добу, 1825000 м3/рік. Нове будівництво когенераційної установки (біогазовий комплекс з можливістю збагачення біометану) потужністю 10,0 мВт. Реконструкцію існуючого забійного цеху із збільшенням потужностей забою птиці до 162000 голів/зміну, 324000 голів/добу. Додатково на підприємстві передбачено цех технічних фабрикатів (ЦТФ), призначений для переробки побічних продуктів тваринного походження.

Технічна альтернатива 2.

В якості технічної альтернативи розглядався варіант кліткового утримання курей. Проте, при клітковому утриманні збільшується вологість посліду, що негативно впливає на мікроклімат в пташниках і, відповідно, на продуктивність птиці та збільшенню енергозатрат. Таке утримання вважається менш гуманним, збільшуються енергозатрати, витрата трудових ресурсів - через необхідність частково прибирання приміщення пташнику в ручну. Додатково альтернативним варіантом провадження планованої діяльності з альтернативними джерелами електропостачання. Альтернативним джерелом електропостачання можлива власна СЕС яка буде змонтована на дахових площах проектованих та існуючих пташників.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Львівська обл. Стрийський р-н Київець с. Держів

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Розвадівська сільська територіальна громада, Жидачівська міська територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Львівська обл., Стрийський р-н, Київець, с. Держів.

Будівництво нових та реконструкція існуючих будівель та споруд птахофабрики передбачається за адресою: Львівська обл., Стрийський р-н., Розвадівська сільська територіальна громада, с. Київець, с. Держів.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Львівська обл., Стрийський р-н, , .

Територіальна альтернатива планованої діяльності не розглядалася, оскільки реконструкція географічно та технологічно прив’язана до наявного фонду існуючих виробничих та допоміжних споруд. Також враховано особливості території, на якій планується діяльність, а саме: зонінг, цільове призначення земельних ділянок, історію використання даної території, наявне логістичне сполучення.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Соціально-економічний вплив від діяльності підприємства носить позитивний характер. Основними позитивними факторами є збільшення надходжень до місцевого бюджету, створення нових робочих місць (в тому числі для місцевого населення), створюються сприятливі умови для подальшої роботи підприємства, покращується економічна ситуація регіону при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Проектом передбачається «Будівництво нових та реконструкція існуючих будівель та споруд птахофабрики Фермерського господарства «УЛАР» в с. Київець, Розвадівської сільської територіальної громади, Стрийського району Львівської області». Планованою діяльністю передбачено: Реконструкцію існуючих пташників та будівництво нових пташників для утримання курей бройлерів що розраховані на одночасне утримання орієнтовно: 5 000 000 курей-бройлерів (30 000 000 в рік). Реконструкцію існуючих очисних споруд механічної та біологічної очистки та збільшення їх продуктивності до 5000 м3/добу, 1825000 м3/рік. Нове будівництво когенераційної установки (біогазовий комплекс з можливістю збагачення біометану) потужністю 10,0 мВт. Реконструкцію існуючого забійного цеху із збільшенням потужностей забою птиці до 162000 голів/зміну, 324000 голів/добу. Додатково на підприємстві передбачено цех технічних фабрикатів (ЦТФ), призначений для переробки побічних продуктів тваринного походження, який включає такі технологічні лінії (лінія переробки побічних продуктів тваринного походження у м'ясокісткове борошно, лінія переробки сирого пір’я у пір’яне борошно, лінія переробки крові на кров’яне борошно). Відгодівлі на птахофабриці піддаються бройлери віком від 1 доби і вагою до 0,04 кг упродовж 45 діб з доведенням птиці до товарної маси 2,8-3,0 кг. По закінченню терміну відгодівлі птиця спецавтотранспортом вивозиться на забій. Профілактична перерва між циклами відгодівлі птиці становить 15 діб. На підприємстві планується застосовати підлогову технологію вирощування бройлерів на глибокий підстілці. Технологічний процес утримання птиці у пташниках включає наступні операції: підготовка пташника до заселення (мийка технологічного обладнання та його ремонт, побілка і дезінфекція приміщень пташників); завезення і посадка молодняка, дорощування молодняка, утримання птиці (годування, напування, прибирання посліду), вивезення птиці на забій, профілактична перерва та санобробка пташників. Курчата у пташниках утримуватимуться «сухим» способом на солом’яній підстилці, яка видаляється одномоментно після закінчення циклу відгодівлі і вивезення бройлерів на забій 1 раз на 45 діб. Забруднена послідом солом’яна підстилка частково зберігається на території птахофабрики (послідосховище), а також реалізовується стороннім організаціям. Годування птиці буде забезпечене системою спіральної подачі комбікормів з бункерів зберігання в пташники за допомогою шнекових транспортерів; напування - централізованою системою ніпельних поїлок. Готові комбікорми надходитимуть на птахофабрику автотранспортом і розвантажуватимуться в кормобункери пташників. Джерелом водопостачання на птахофабриці використовується існуюча система водопостачання яка складається з мережі водозабірних свердловин на території с. Київець Для освітлення пташників буде використане світлодіодне освітлення - найбільш економічний варіант, який дозволяє досягти необхідного ступеня освітлення і створити ілюзію тривалого світлового дня. Для дезінфекції коліс транспортних засобів, що в'їжджають на територію птахофабрики використовується дезбар'єр, в якості дезінфікуючої речовини використовується каустична сода Для заправки власної сільськогосподарської техніки та автотранспорту встановлено один надземний резервуар зберігання дизельного палива об’ємом 75,0 м3, і паливо-роздавальна колонка дизпалива (ПРК). Для аварійного електроживлення птахофабрики та споруд передбачається до використання дизель-генераторні установки. Режим роботи підприємства – цілодобовий. Кількість робочих днів – 365 днів/рік. Кількість працівників – 1114 осіб.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу обʼєкту планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, містобудівними умовами та обмеженнями. Санітарно-захисні зони встановлюються згідно з Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення. - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Гігієнічні регламенти. Гранично допустимі концентрації хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць. Затверджено наказом Мінохорони здоров'я України 10.05.2024 р. №813, зареєстровано в Мінюсті України 24 травня 2024 р. за № 763/42108. - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404);

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічні щодо планованої діяльності.

щодо територіальної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу обʼєкту планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, містобудівними умовами та обмеженнями. Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404);

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерногеологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами проведених вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічні щодо планованої діяльності

щодо територіальної альтернативи 1.

В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерногеологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами проведених вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. Проектні рішення в період експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням.

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

На стадії будівництва/реконструкції: на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; на мікроклімат – підлягає встановленню (викиди парникових газів); на водне середовище – підлягає встановленню (можливе утворення стоків); на соціальне середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; на рослинний та тваринний світ –викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; На стадії експлуатації: на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря ( на мікроклімат – викиди парникових газів; на водне середовище – можливе утворення стоків; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць; на ґрунт – буде досліджено, негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування. на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення робочих місць відходи - збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, негативних впливів при цьому не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – не передбачається, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні.

щодо технічної альтернативи 2.

Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1.

На стадії будівництва: на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; на мікроклімат – підлягає встановленню (викиди парникових газів); на водне середовище – підлягає встановленню (можливе утворення стоків); на соціальне середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; на рослинний та тваринний світ –викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних робіт; На стадії експлуатації: на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря ( на мікроклімат – викиди парникових газів; на водне середовище – можливе утворення стоків; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення нових робочих місць; на ґрунт – буде досліджено, негативного впливу на грунти на стадії експлуатації не передбачається акустичний вплив – шумове забруднення буде зумовлене роботою устаткування. на соціальне середовище – позитивний вплив у вигляді підвищення благоустрою та створення робочих місць відходи - збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, негативних впливів при цьому не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – не передбачається, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні.

щодо територіальної альтернативи 2.

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Перша категорія

19 Потужності для інтенсивного вирощування птиці Потужності для інтенсивного вирощування птиці (60 тисяч місць і більше), у тому числі бройлерів (85 тисяч місць і більше), свиней (3 тисячі місць для свиней понад 30 кілограмів або 900 місць для свиноматок);"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року. (зі змінами).

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

- Отримання: Дозволу на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається - Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ)

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

- Отримання: Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається - Департамент екології та природних ресурсів Львівської ОДА

. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , Поштова адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Електронна пошта: OVD@mepr.gov.ua, тел/факс +38(044) 206-31-40, +38(044) 206-31-50, Контактна особа: Заступник директора департаменту - начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів Грицак Олена Анатоліївна

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень