ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРИЙОМ КАНДИДАТУР НА УЧАСТЬ В РОБОЧІЙ ГРУПІ З ФОРМУВАННЯ ЗАВДАННЯ НА РОЗРОБЛЕННЯ КОМПЛЕКСНОГО ПЛАНУ
ПОВІДОМЛЕННЯ
ПРО ПРИЙОМ КАНДИДАТУР НА УЧАСТЬ В РОБОЧІЙ ГРУПІ З ФОРМУВАННЯ ЗАВДАННЯ НА РОЗРОБЛЕННЯ
КОМПЛЕКСНОГО ПЛАНУ
На виконання чинного законодавства та рішення Жидачівської міської ради від 10.04.2025 №3176 «Про внесення змін до рішення від 14.12.2021 №1168 «Про розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Жидачівської міської територіальної громади Стрийського району Львівської області» розпочато процедуру проведення громадських обговорень з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Жидачівської міської територіальної громади.
Процедурою передбачено створення Робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану.
Робоча група формується з представників міської ради, виконавчого комітету міської ради, органів державної влади, державних та комунальних підприємств, установ та організацій, органів самоорганізації населення, громадських організацій, інших заінтересованих сторін у складі не менш як 5 осіб і не більш як 21 особа, з непарною кількістю членів.
У персональному складі Робочої групи частка членів, що представляють міську раду та виконавчий орган відповідної міської ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа.
До персонального складу Робочої групи має входити принаймні один представник від кожного з населених пунктів Жидачівської міської територіальної громади, який не є співробітником виконкому, допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних сіл територіальної громади.
Заяви на включення до Робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Жидачівської міської територіальної громади приймаються з 15.04.2025р. по 11.05.2025р. за адресою: 81700, Львівська обл., м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2, Жидачівська міська рада, відділ архітектури та містобудування, або електронною поштою на адресу: meriya.zhydachiv@i.ua.
.