Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ ГРОШОВОЇ / МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Дата: 14.03.2025 16:41
Кількість переглядів: 20

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
адміністративної послуги

„ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ  ГРОШОВОЇ / МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ”

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

 

Основний офіс ЦНАП:

Адреса: вул. Шашкевича, 2, м.Жидачів,

Стрийський район, Львівська область, 81700.

Тел.: 03(239) 24-000

Веб-сайт: https://zhidachiv-miskrada.gov.ua/

Електроннапошта: cnapzhydachiv@gmail.com

Графікприйому:

Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця.: 08.00-17.00

середа:  08.00 – 20.00.

субота: 08.00 – 16.00

Без перерви на обід

Неділя – вихідні дні.

 

Віддалені робочі  місця (ВРМ) ЦНАП:

1. ВРМ Вільхівці

Адреса: 81733, с.Вільхівці, вул, Шевченка, 2,

Стрийського району, Львівськоїобласті.

Тел.: +38 (068)  053-80-33

Електроннапошта: vilhivtsiso@ukr.net 

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихідні дні.

 

2. ВРМ с.Бережниця

Адреса: 81743,с.Бережниця,вул.Шевченка,46а

Стрийського району, Львівської області.

Тел.: +38 (067)  763-11-66

Електроннапошта:  ber_so@ukr.net

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихіднідні.

 

3. ВРМ с.Млиниська

Адреса: 81772, с.Млиниська, вул. Івана Франка , 42, Стрийського району, Львівськоїобласті

Тел.: +38 (096)  457-51-10

Електроннапошта: srmlunuska@ukr.net 

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихідні дні

4. ВРМ с.Заріччя

Адреса: 81772, с.Заріччя, вул. СічовихСтрільців , 6

Стрийського району, Львівськоїобласті.

Електроннапошта: zarihharada@ukr.net

Тел.: +38 (068)  137-78-10

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихіднідні.

 

2

Інформація щодо режиму роботи

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні від 21.03.1991 № 875-XII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 256 „Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення”

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Одноразова грошова / матеріальна допомога особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю (далі – допомога)  надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію та / або державну соціальну допомогу відповідно до законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” і „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність

7

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920 (далі – заява);

для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи додають до заяви копії:

паспорта громадянина України;

пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;

реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті).

Для отримання допомоги особи з інвалідністю та діти з інвалідністю або один із батьків, опікуни чи піклувальники (законні представники) додають до заяви копії:

паспорта громадянина України та / або свідоцтва про народження дитини з інвалідністю (у разі потреби – копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);

реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті);

висновок медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

-

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;

заява подана особою, яка не має права на призначення  допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

Надання допомоги / відмова у наданні допомоги

13

Способи отримання відповіді (результату)

Рішення про надання або відмову в наданні допомоги приймається комісією, утвореною у відповідному органі соціального захисту населення, та оформляється протоколом за формою, що затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 31.08.2017 № 1381 „Про затвердження форм документів для надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністюˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.09.2017 за № 1172/31040, і надсилається центру надання адміністративних послуг, до якого надійшла заява про призначення допомоги (у разі потреби)

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень