Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

ПРИЗНАЧЕННЯ І ВИПЛАТА ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ, ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАТЬКАМ-ВИХОВАТЕЛЯМ І ПРИЙОМНИМ БАТЬКАМ ЗА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У ДИТЯЧИХ БУДИНКАХ СІМЕЙНОГО ТИПУ ТА ПРИЙ

Дата: 14.03.2025 16:38
Кількість переглядів: 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ПРИЗНАЧЕННЯ І ВИПЛАТА ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ допомоги

НА ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ, ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БАТЬКАМ-ВИХОВАТЕЛЯМ

І ПРИЙОМНИМ БАТЬКАМ ЗА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У ДИТЯЧИХ БУДИНКАХ СІМЕЙНОГО ТИПУ ТА ПРИЙОМНИХ СІМ’ЯХ ЗА ПРИНЦИПОМ

 «ГРОШІ ХОДЯТЬ ЗА ДИТИНОЮ»

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

 

Основний офіс ЦНАП:

Адреса: вул. Шашкевича, 2, м.Жидачів,

Стрийський район, Львівська область, 81700.

Тел.: 03(239) 24-000

Веб-сайт: https://zhidachiv-miskrada.gov.ua/

Електроннапошта: cnapzhydachiv@gmail.com

Графікприйому:

Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця.: 08.00-17.00

середа:  08.00 – 20.00.

субота: 08.00 – 16.00

Без перерви на обід

Неділя – вихідні дні.

 

Віддалені робочі  місця (ВРМ) ЦНАП:

1. ВРМ Вільхівці

Адреса: 81733, с.Вільхівці, вул, Шевченка, 2,

Стрийського району, Львівськоїобласті.

Тел.: +38 (068)  053-80-33

Електроннапошта: vilhivtsiso@ukr.net 

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихідні дні.

 

2. ВРМ с.Бережниця

Адреса: 81743,с.Бережниця,вул.Шевченка,46а

Стрийського району, Львівської області.

Тел.: +38 (067)  763-11-66

Електроннапошта:  ber_so@ukr.net

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихіднідні.

 

3. ВРМ с.Млиниська

Адреса: 81772, с.Млиниська, вул. Івана Франка , 42, Стрийського району, Львівськоїобласті

Тел.: +38 (096)  457-51-10

Електроннапошта: srmlunuska@ukr.net 

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихідні дні

4. ВРМ с.Заріччя

Адреса: 81772, с.Заріччя, вул. СічовихСтрільців , 6

Стрийського району, Львівськоїобласті.

Електроннапошта: zarihharada@ukr.net

Тел.: +38 (068)  137-78-10

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихіднідні.

 

2

Інформація щодо режиму роботи

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” від 13.01.2005 № 2342-IV

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2002                  № 564 „Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типуˮ, від 26.04.2002 № 565 „Про затвердження Положення про прийомну сім'юˮ,
від 26.06.2019 № 552 „Деякі питання виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”, оплати послуг із здійснення патронату над дитиною та виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, підтримки малих групових будинківˮ   

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Рішення органу опіки і піклування про утворення дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім’ї та влаштування до них дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування

7

Перелік необхідних документів

Для призначення та виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” подаються:

заява батьків-вихователів і одного з прийомних батьків;

рішення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;

документи, що підтверджують статус дитини;

інформація органу державної виконавчої служби про розмір аліментів;

довідка з місця навчання про розмір стипендії;

копія виписки з акта огляду медико-соціальної експертної комісії, витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про дитину з інвалідністю, виданої в порядку, установленому МОЗ;

копія посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту, виданого відповідно до Закону України „Про статус гірських населених пунктів в Україні”

8

Спосіб подання документів

Заяви з необхідними документами та/або відомостями для призначення державної соціальної допомоги та грошового забезпечення приймаються підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій (військових адміністрацій) лише в разі надіслання їх із використанням засобів поштового зв’язку або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг).

Заяви з необхідними документами та/або відомостями також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх в електронній формі не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Виплата не надається у разі подання встановленого переліку документів не в повному обсязі

12

Результат надання адміністративної послуги

Призначення виплати / відмова у призначенні виплати

13

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про призначення виплати (відмова у призначенні) видається (надсилається поштою)  одержувачу.

Виплату можна отримати через банківські установи або поштові відділення зв’язку


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень