ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА АБО ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ПРИЗНАЧЕННЯ державної соціальної допомоги ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ДИТИНСТВА АБО ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ”
Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,
відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
Основний офіс ЦНАП: Адреса: вул. Шашкевича, 2, м.Жидачів, Стрийський район, Львівська область, 81700. Тел.: 03(239) 24-000 Веб-сайт: https://zhidachiv-miskrada.gov.ua/ Електроннапошта: cnapzhydachiv@gmail.com Графікприйому: Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця.: 08.00-17.00 середа: 08.00 – 20.00. субота: 08.00 – 16.00 Без перерви на обід Неділя – вихідні дні.
Віддалені робочі місця (ВРМ) ЦНАП: 1. ВРМ Вільхівці Адреса: 81733, с.Вільхівці, вул, Шевченка, 2, Стрийського району, Львівськоїобласті. Тел.: +38 (068) 053-80-33 Електроннапошта: vilhivtsiso@ukr.net Графікприйому: Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00. Середа: 09.00 – 16.00 Перерва на обід : 13.00 – 14.00 Вівторок: неприйомний день Субота, неділя – вихідні дні.
2. ВРМ с.Бережниця Адреса: 81743,с.Бережниця,вул.Шевченка,46а Стрийського району, Львівської області. Тел.: +38 (067) 763-11-66 Електроннапошта: ber_so@ukr.net Графікприйому: Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00. Середа: 09.00 – 16.00 Перерва на обід : 13.00 – 14.00 Вівторок: неприйомний день Субота, неділя – вихіднідні.
3. ВРМ с.Млиниська Адреса: 81772, с.Млиниська, вул. Івана Франка , 42, Стрийського району, Львівськоїобласті Тел.: +38 (096) 457-51-10 Електроннапошта: srmlunuska@ukr.net Графікприйому: Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00. Середа: 09.00 – 16.00 Перерва на обід : 13.00 – 14.00 Вівторок: неприйомний день Субота, неділя – вихідні дні 4. ВРМ с.Заріччя Адреса: 81772, с.Заріччя, вул. СічовихСтрільців , 6 Стрийського району, Львівськоїобласті. Електроннапошта: zarihharada@ukr.net Тел.: +38 (068) 137-78-10 Графікприйому: Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00. Середа: 09.00 – 16.00 Перерва на обід : 13.00 – 14.00 Вівторок: неприйомний день Субота, неділя – вихіднідні.
|
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
|
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” від 16.11.2000 № 2109-IІІ |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 79 „Деякі питання призначення і виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністюˮ |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Встановлення інвалідності, визнання дитини з інвалідністю віком до 18 років |
8 |
Перелік необхідних документів |
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу); копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю віком до 18 років; довідка з місця навчання із зазначенням перебування (неперебування) на повному державному утриманні. Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, подається також: копія рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністю віком до 18 років опікуна (піклувальника); копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю з дитинства недієздатною; копія рішення суду про призначення опікуна особі з інвалідністю з дитинства або копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна. Одинокі особи з інвалідністю з дитинства II і III груп у своїй заяві про призначення державної соціальної допомоги особі з інвалідністю з дитинства або дитині з інвалідністю (далі – допомога) повідомляють про відсутність працездатних родичів (батьків, дітей), зобов’язаних за законом їх утримувати (незалежно від місця їх проживання) |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг; поштою або електронній формі (з використанням інформаційно-комунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису), або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості) |
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
11 |
Строк надання |
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги
|
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти |