Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ НА ДІТЕЙ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ У БАГАТОДІТНИХ СІМ’ЯХ

Дата: 14.03.2025 16:12
Кількість переглядів: 48

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги НА ДІТЕЙ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ 
У БАГАТОДІТНИХ СІМ’ЯХ” 

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

 

Основний офіс ЦНАП:

Адреса: вул. Шашкевича, 2, м.Жидачів,

Стрийський район, Львівська область, 81700.

Тел.: 03(239) 24-000

Веб-сайт: https://zhidachiv-miskrada.gov.ua/

Електроннапошта: cnapzhydachiv@gmail.com

Графікприйому:

Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця.: 08.00-17.00

середа:  08.00 – 20.00.

субота: 08.00 – 16.00

Без перерви на обід

Неділя – вихідні дні.

 

Віддалені робочі  місця (ВРМ) ЦНАП:

1. ВРМ Вільхівці

Адреса: 81733, с.Вільхівці, вул, Шевченка, 2,

Стрийського району, Львівськоїобласті.

Тел.: +38 (068)  053-80-33

Електроннапошта: vilhivtsiso@ukr.net 

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихідні дні.

 

2. ВРМ с.Бережниця

Адреса: 81743,с.Бережниця,вул.Шевченка,46а

Стрийського району, Львівської області.

Тел.: +38 (067)  763-11-66

Електроннапошта:  ber_so@ukr.net

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихіднідні.

 

3. ВРМ с.Млиниська

Адреса: 81772, с.Млиниська, вул. Івана Франка , 42, Стрийського району, Львівськоїобласті

Тел.: +38 (096)  457-51-10

Електроннапошта: srmlunuska@ukr.net 

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихідні дні

4. ВРМ с.Заріччя

Адреса: 81772, с.Заріччя, вул. СічовихСтрільців , 6

Стрийського району, Львівськоїобласті.

Електроннапошта: zarihharada@ukr.net

Тел.: +38 (068)  137-78-10

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихіднідні.

 

2

Інформація щодо режиму роботи

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про охорону дитинства від 26.04.2001 № 2402-ІІI

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2019
№ 250 „Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям”, від 24.12.2019 № 1101 „Деякі питання виплати державної соціальної допомогиˮ

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт набуття сім’єю статусу багатодітної сім’ї

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201 (при  пред’явленні паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця), або іншого документа,  що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус);

копії посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);

копії свідоцтво про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
(далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або електронній формі (з використанням інформаційно-комунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису), або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги 

13

Результат надання адміністративної  послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти національного оператора поштового зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень