Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

Дата: 14.03.2025 14:58
Кількість переглядів: 38

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
адміністративної послуги

ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ,

ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменуваннясуб’єктанаданняадміністративноїпослуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

 

Основний офіс ЦНАП:

Адреса: вул. Шашкевича, 2, м.Жидачів,

Стрийський район, Львівська область, 81700.

Тел.: 03(239) 24-000

Веб-сайт: https://zhidachiv-miskrada.gov.ua/

Електроннапошта: cnapzhydachiv@gmail.com

Графікприйому:

Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця.: 08.00-17.00

середа:  08.00 – 20.00.

субота: 08.00 – 16.00

Без перерви на обід

Неділя – вихідні дні.

 

Віддалені робочі  місця (ВРМ) ЦНАП:

1. ВРМ Вільхівці

Адреса: 81733, с.Вільхівці, вул, Шевченка, 2,

Стрийського району, Львівськоїобласті.

Тел.: +38 (068)  053-80-33

Електроннапошта: vilhivtsiso@ukr.net 

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихідні дні.

 

2. ВРМ с.Бережниця

Адреса: 81743,с.Бережниця,вул.Шевченка,46а

Стрийського району, Львівської області.

Тел.: +38 (067)  763-11-66

Електроннапошта:  ber_so@ukr.net

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихіднідні.

 

3. ВРМ с.Млиниська

Адреса: 81772, с.Млиниська, вул. Івана Франка , 42, Стрийського району, Львівськоїобласті

Тел.: +38 (096)  457-51-10

Електроннапошта: srmlunuska@ukr.net 

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихідні дні

4. ВРМ с.Заріччя

Адреса: 81772, с.Заріччя, вул. СічовихСтрільців , 6

Стрийського району, Львівськоїобласті.

Електроннапошта: zarihharada@ukr.net

Тел.: +38 (068)  137-78-10

Графікприйому:

Понеділок, четвер, п’ятниця : 09.00 – 13.00.

Середа: 09.00 – 16.00

Перерва на обід : 13.00 – 14.00

Вівторок: неприйомний день

Субота, неділя – вихіднідні.

 

2

Інформація щодо режиму роботи

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Нормативніакти, якимирегламентуєтьсянаданняадміністративноїпослуги

4

ЗакониУкраїни

Закон України „ПроосновисоціальноїзахищеностіосібзінвалідністювУкраїнівід 21.03.1991 № 875-XII

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України
від 21.09.2015 № 946 „Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг інвалідами, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 за № 1198/27643

Умовиотриманняадміністративноїпослуги

6

Підстава для отримання

Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

7

Перелік необхідних документів

Заява особи з інвалідністю або її законного представника   для видачі довідки для отримання пільг  (далі – заява);

копія паспорта громадянина України особи з інвалідністю (у разі якщо звертається її законний представник – копії паспортів громадянина України особи з інвалідністю, її законного представника та документа, що підтверджує повноваження законного представника;

витяг із рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, що формується в електронній системі щодо оцінювання повсякденного функціонування особи відповідно до Порядку проведення оцінювання повсякденного функціонування особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 р. № 1338 „Деякі питання запровадження оцінювання повсякденного функціонування особи”, або копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816;

одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю  розміром 3,5 х 4,5 см

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою суб’єкту надання адміністративної послуги

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

П’ять робочих днів з дня отримання заяви суб’єктом надання адміністративної послуги

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання недостовірних даних;

виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення такої пенсії або соціальної допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг

13

Способи отримання відповіді (результату)

Заявникомособистоабоуповноваженою ним особою

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень