A A A K K K
для людей із порушенням зору
Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території (для будівництва та обслуговування житлового будинку з вбудованими магазинами) в с.Іванівці Стрийського району Львівської області

Дата: 18.08.2022 15:22
Кількість переглядів: 74

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

детального плану території (для будівництва та обслуговування житлового будинку з вбудованими магазинами) в с.Іванівці Стрийського району Львівської області

 

  1. Замовник: виконавчий комітет Жидачівської міської ради

2. Вид та основні цілі детального плану території, його зв'язок з іншими документами державного планування

Детальний план території – містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Підставою для розроблення детального плану території (для будівництва та обслуговування житлового будинку з вбудованими магазинами) в с.Іванівці Стрийського району Львівської області (далі ДПТ) є:

рішення Жидачівської міської ради від 24.03.2022 р. № 1321 "Про надання дозволу на розроблення детального плану території у с.Іванівці»

Детальний план території, відповідно до п.4.1 ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», розробляється з метою:

- уточнення планувальної структури і функціонального призначення території та параметрів забудови земельної ділянки;

- встановлення червоних ліній та ліній регулювання забудови;

- визначення всіх планувальних обмежень використання території,

згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами;

- визначення параметрів забудови земельної ділянки.

При розробленні детального плану території (для будівництва та обслуговування житлового будинку з вбудованими магазинами) в с. Іванівці Стрийського району Львівської області, враховано затверджену містобудівну документацію, яка розроблялася раніше, а саме:

- Генеральний план села Іванівці, Стрийського району розроблений ДІПМ «Діпроміст» у 1971 р. (потребує розроблення);

- Проект генерального плану села Іванівці, Львівського району розробляється ТзОВ «Карпати Арх-Проект».

3. Те, якою мірою ДПТ визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Проектом детального плану території (для будівництва та обслуговування житлового будинку з вбудованими магазинами) в с. Іванівці Стрийського району Львівської області передбачається зміна цільового призначення приватизованої земельної ділянки (кадастровий номер 4621585900:06:003:0041) з земель особистого селянського господарства для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд. Детальним планом території пропонується розміщення житлового будинку орієнтовними розмірами 12 на 12 м з нежитловими приміщеннями на першому поверсі, які планується використовувати під заклади торгівлі та окремостоячу господарську будівлю.

Одним з найважливіших критеріїв, за яким проводиться обґрунтування можливості розміщення є прогнозований вплив на навколишнє середовище, а також міри, які сприяють охороні навколишнього природного середовища від очікуваних негативних впливів.

Проектом ДПТ визначається деталізація планувальної структури та типу забудови на проектованій території, яка віднесена до сельбищних утворень, що включає житлову і громадську забудову.

Тут заплановано:

- розміщення індивідуального житлового будинку з вбудованими магазинами та господарська будівля,

- формування благоустрою.

ДПТ не передбачається розміщення першої та другої категорій видів планованої діяльності та об’єктів, стосовно яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до ст. 3  ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля".

  1. Ймовірні наслідки для довкілля (у тому числі для здоров'я населення) та для територій з природоохоронним статусом

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Негативного впливу під час планової діяльності на довкілля та здоров'я населення внаслідок реалізації рішень проекту ДПТ не очікується, оскільки викиди, скиди, утворення та поводження з небезпечними речовинами, а також збільшення рівня шуму, вібрації, іонізуючого випромінювання не передбачаються.

б) для територій з природоохоронним статусом:

В межах проекту ДПТ та на прилеглих територіях об’єкти ПЗФ відсутні.

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо ДПТ не буде затверджено

В разі не затвердження ДПТ і відповідно заперечення нового будівництва виключається ефективне використання території села та створення умов для здійснення підприємницької діяльності.

        6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використову-ватимуться під час стратегічної екологічної оцінки: не потребує додаткових досліджень.

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність будівельним і санітарним нормам, законодавству у сфері містобудівної діяльності, охорони історичної спадщини, навколишнього середовища тощо. Для розробки звіту про стратегічну екологічну оцінку передбачається використовувати статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, пропозиції щодо зміни цільового використання території.

7. Заходи, які передбачаються розглянути для запобігання, зменшення та пом'якшення негативних наслідків виконання ДПТ

З метою запобігання негативному впливу на здоров’я населення, встановлюються охоронні та санітарно-захисні зони для інженерних мереж,червоні лінії вулиць. Згідно з ДБН Б.2.2-12-2019 «Планування та забудова територій» табл. 6.7 розміщення господарських будівель по лінії забудови житлових будинків не допускається. Господарські будівлі пропонується розмістити з мінімальним відступом до житлових будинків 15 м. Господарські будівлі і гаражі сусідніх ділянок допускається блокувати.

8. Пропозиції  щодо  структури  та  змісту  звіту  про стратегічну екологічну оцінку: відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання:

81700, Львівська обл., м. Жидачів, вул. Шашкевича, 2, Жидачівська міська рада, відповідальна особа Людкевич Леся Володимирівна, тел.(03239)31-151, e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua.

            Здійснення стратегічної екологічної оцінки забезпечує Жидачівська міська рада

            Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та проект документа державного планування оприлюднюються шляхом розміщення на офіційному веб-сайті замовника з метою одержання та врахування зауважень і пропозицій громадськості. 

            Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки встановлюється замовником і не може становити менш як 15 днів з дня її оприлюднення.

            Органи з питань охорони навколишнього природнього середовища та з питань охорони здоров’я щодо проекту документа державного значення місцевого рівня надають у письмовій формі свої зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки у строк, що не перевищує 15 днів  з дня отримання такої заяви. За відсутності письмових зауважень і пропозицій протягом зазначеного строку замовник самостійно визначає обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що має бути включена до звіту про стратегічну екологічну оцінку.

            Просимо надати зауваження та пропозиції.

ПРИМІТКА: Заява була опублікована у розділі "ОГОЛОШЕННЯ"  10.08.2022р.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь