A A A K K K
для людей із порушенням зору
Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

Звіт про результати соціально-економічного розвитку Жидачівської МТГ за 2021 року

Дата: 29.03.2022 14:30
Кількість переглядів: 53

 УКРАЇНА

ЖИДАЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

17 сесія VIII скликання 2020-2025 рр.

 

П Р О Є К Т    Р І Ш Е Н Н Я

 

24.03.2022                                                            №1318                                                м. Жидачів

 

Про результати виконання Програми

економічного  і  соціального розвитку

Жидачівської міської територіальної

громади і цільових програм за 2021рік

 

Заслухавши звіт про результати виконання Програми економічного і соціального розвитку Жидачівської міської територіальної громади і цільових програм за 2021  рік, керуючись статтями 26, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Звіт про результати виконання Програми економічного і соціального розвитку Жидачівської міської територіальної громади і цільових програм за 2021 рік прийняти до відома (додається).

2. Оприлюднити інформацію, вказану у пункті 1 цього рішення, на офіційному сайті Жидачівської міської ради.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій.

 

Міський голова                                                     Володимир ЛЕВКО

 

 

ДОДАТОК

 

до рішення Жидачівської міської ради

від 24.03.2022 р. № 1318

Звіт

про результати виконання Програми економічного і соціального розвитку Жидачівської міської територіальної громади і місцевих цільових програм за 2021  рік

 

У 2021 році одним із основних чинників формування економічного та  соціального розвитку виявився фактор розповсюдження пандемії  COVID-19. Відбувалась прискорена цифровізація в умовах мобільного переходу підприємств на нові форми організації робочих процесів (дистанційного, надомного режиму роботи та навчання), що, відповідно, створювало підвищений попит на нові цифрові послуги та надання вже існуючих послуг в цифровому форматі, у т.ч. ведення торгівлі та бізнесу, що не змогло відобразитись на веденню бізнесу на території громади. Більш за все карантинні обмеження негативно вплинули на розвиток галузей, які передбачають або допускають скупчення великої кількості людей в одному приміщенні, або їх тривале спілкування і працю на небезпечній, з точки зору зараження, відстані. Крім іншого, також зниження попиту на продукцію і послуги не першої необхідності та обмеження міграції мало суттєвий вплив на відповідні галузі. Найбільших негативних втрат від пандемії зазнали: транспорт, насамперед, пасажирський; спорт, розваги та відпочинок; надання інших видів послуг (зокрема, це діяльність громадських організацій, ремонту комп'ютерів, предметів особистого вжитку та побутових приладів та інших індивідуальних послуг). Попри негативну динаміку в Україні щодо тимчасове розміщення й організація харчування; діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування (зокрема, це оренда, прокат, туристичні агентства) у 2021 році у Жидачівській міській територіальні громаді збільшились надходження від сплати туристичного збору, що пов’язанано в першу чергу Державною програмою «Велике будівництво», а саме капітальним ремонтом автомобільної дороги М-30 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка-Ізварине.

 У свою чергу, після набуття першого досвіду боротьби із захворюванням та наслідками «локдаунів» для економіки, що характеризувався певною пристосованістю суб’єктів бізнесу до нової мотивації населення, більш широким запровадженням цифрових технологій у виробничі процеси, реалізацією урядом заходів, спрямованих на пом’якшення негативних наслідків впливу пандемії COVID-19, економічна активність поступово почала відновлюватись. Серед заходів з підтримки бізнесу та населення слід виділити: гарантовано на певний час звільнення громадян від відповідальності за договорами про споживчий кредит, розширено програму державної підтримки «Доступні кредити 5-7-9%», якою у 2021 році скористались більш, як 10 підприємців та на розвиток своєї діяльності та отримали кредити у сумі, що перевищує 20 млн.грн.

На території Жидачівської територіальної громади господарську діяльність здійснювали у 2021році  640 суб’єктів господарювання, які є платниками єдиного податку, з них 25 – юридичні особи (3,9%), 588 – фізичні особи-підприємці, які є суб’єктами малого підприємництва (91,9%), та 27 фермерських господарств с/г товаровиробників (4,2%).

  Надходження до бюджету громади від діяльності фізичних  осіб-підприємців   за  2021 рік, що є платниками єдиного податку надійшло у сумі –  18 355,457 тис.грн.  На збільшення надходжень єдиного податку у 2021 році має вплив зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 8,0% (для платників І групи), мінімальної заробітної плати на 27%  (для платників ІІ групи) та індексу споживчих цін на 7,3% (для платників ІІІ групи).

Впродовж 2021 року продовжувалась робота з детінізації економіки в частині легалізації виплати заробітної плати. Кількість суб’єктів підприємницької діяльності, які виплачують заробітну плату нижчою від середньої заробітної плати за видами економічної діяльності: сільське господарство- 5 суб’єктів господарювання, будівництво – 4, найбільше у галузі торгівлі-22 суб’єктів. З метою зменшення таких суб’єктів господарювання, забезпечення належного наповнення дохідної частини бюджету Жидачівської міської територіальної громади, посилення контролю за легалізацією виплати заробітної плати та зайнятості населення було створено  комісію  з  питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення виконавчого комітету Жидачівської міської ради 

Відповідно до рішення Жидачівської  міської ради від   25  березня 2021   року  №  202 «Про затвердження Програми економічного і  соціального розвитку  Жидачівської міської

територіальної громади на 2021  рік  протягом звітного періоду забезпечувалось виконання пріоритетних заходів та завдань Програми. 

Заходи щодо реалізації 24 цільових програм у межах витрат головних розпорядників бюджетних коштів та окремих заходів Програми економічного і соціального розвитку Жидачівської міської  територіальної громади за 2021 рік наведено у додатку (додаток1 до Звіту).

 

Бюджетно-фінансова сфера

За інформацією фінансового відділу Жидачівської міської ради протягом 2021 року зареєстрованими платниками податків, які здійснюють діяльність на території Жидачівської МТГ, сплачено податків, зборів, а саме:

  • Податок на нерухомість – 535 176,61 грн. (1,523%);
  • Податок за землю (земельний податок та орендна плата за землю)-16 183 160,22 грн. (46,074%);
  • Транспортний податок -37 500 грн. (0,107%);
  • Туристичний збір – 12 691 грн. (0,036%);
  • Єдиний податок-18 355 457,77 грн. (52,26%).

 

Доходи  бюджету громади у 2021 році склали в загальній сумі 173 206,84 тис. грн.  

До загального фонду бюджету за 2021 рік поступило податкових, неподаткових та інших надходжень (без урахування трансферт) в сумі 105,1 млн.грн при уточнених  планових призначеннях  97,8 млн. грн. У процентному відношенні виконання бюджету м. Жидачева становить 107,5% . Перевиконання по власним надходженням бюджету Жидачівської міської територіальної громади складає 7,3 млн грн.

До спеціального фонду бюджету громади за 2021 рік поступило надходжень (без урахування трансфертів) в сумі 5062,00 тис.грн.

Загальна сума видатків по загальному фонду бюджету склала 150896,1 тис.грн.

Найбільшу питому вагу в структурі видатків загального фонду Жидачівської міської територіальної громади за 2021 рік займають видатки на утримання закладів загальної освіти, позашкільної  та на дошкільні заклади освіти (98153,4 тис. грн.). Апарат управління органів місцевого самоврядування у звітному періоді профінансований із загального фонду у сумі 18037,30 тис. грн., видатки на благоустрій та утримання доріг  займають 8199,50 тис.грн. Заклади культури в звітному періоді по загальному фонду профінансовано в сумі 8850,5тис.грн.,галузь фізичної культури та спорту профінансовано у 2021 році по загальному фонду у сумі 3686,80 тис.грн.

 

Житлово-комунальне господарство

За  2021 року до бюджету Жидачівської МТГ від оренди комунального майна надійшло  595,37 тис. гривень. Станом на 31.12.2021 року перелік об'єктів комунальної власності Жидачівської МТГ налічує 124 одиниці,  площею 71,181 тис. кв. м.

Комунальні підприємства міської ради постійно надавали послуги із забезпечення життєдіяльності громади. Належне функціонування житлово-комунального господарства на території громади забезпечує КП Міське виробниче управління  комунального господарства , МКП «Жидачівводоканал».

        Водопостачання споживачам міста Жидачева здійснюється МКП Жидачівводоканал. Довжина вуличних водопровідних мереж складає 62,4 км., а протяжність каналізаційної мережі складає 24,2 км. З метою забезпечення оптимальної діяльності  МКП «Жидачівводоканал» надавалась  фінансова допомога на  відшкодування витрат, які виникли у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості послуг тарифам, що встановлювалися виконавчим комітетом міської ради у сумі 931 тис.грн. У 2021 році МКП «Жидачівводоканал» здійснив будівництво вуличної каналізаційної мережі в масиві «За переїздом», а саме вулиці Петлюри, на яку було затрачено 301 тис.грн, а також було виготовлено проєктно-кошторисну документацію для будівництва каналізаційної мережі по вулиці Стуса, в розмірі 40 тис. грн.

Надання послуг з благоустрою території та ремонту доріг, вивозу твердих побутових відходів здійснює КП «Жидачівське міське виробниче управління комунального господарства».

            Об’єм відходів, які утворюються на території громади згідно норм накопичення складає близько 10,8 тис.м3/на рік.

            У 2021 році здійснювались роботи з благоустрою населених пунктів:

  • заміна теплової мережі по вулиці Шкільна в м. Жидачеві Львівської області на попередньо ізольовані труби (капітальний ремонт) загальною вартістю 373,974 тис.грн.
  • капітальний ремонт тротуару по вул.Шевченка в с.Бережниця Стрийського р-ну загальною вартістю 331,5 тис.грн.

           За 2021р. використано на програми в галузі житлово-комунального господарства – 9130,5 тис. грн (на благоустрій громади – 6980 тис. грн, відшкодування різниці між розміром ціни (тарифів) – 931,0 тис. грн), на утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури (поточний ремонт) – 1219,5 тис. грн та на капітальний ремонт доріг та тротуарів 545,762

           Проте залишилось чимало питань, які потребують вирішення, в галузі управління багатоквартирними будинкам згідно Закону України „Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”, а також створення ОСББ на території громади.

            Цьогоріч припинило свою діяльність міське комунальне підприємство „Жидачівтеплокомуненерго. На часі  переведення на індивідуальне опалення організацій і установ бюджетної сфери.

            У 2021 році вирішено питання ремонту аварійного каналізаційного колектора по вул. Д.Галицького діаметром 500 мм, довжиною 250 м та глибиною залягання труб 4-6 метрів, де виділено кошти з державного бюджету у розмірі 1461,00 тис.грн.

 

Регуляторна політика та надання адміністративних послуг

Відповідно до вимог статті 7 «Планування діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів» Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» на 2021 рік були затверджено План діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Жидачівської міської ради,  згідно з якими Відділом економічного розвитку та інвестицій підготовлено та оприлюднено 6 проєктів регуляторних актів, прийнято – 5 регуляторних актів на пленарних засіданнях Жидачівської міської ради.

Згідно зі статтею 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» стосовно кожного проєкту регуляторного акта його розробником були підготовлені повідомлення про оприлюднення регуляторного акта, аналіз регуляторного впливу, М-Тест, як індикатор впливу регулювання на малий бізнес.

У відповідності до статей 13 та 14 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Жидачівська міська рада та її виконавчі органи розміщують інформацію про здійснення регуляторної діяльності на офіційному веб-сайті Жидачівської міської ради.

В громаді функціонує Відділ «Центр надання адміністративних послуг»(ЦНАП) Жидачівської міської ради, в приміщенні якого  забезпечується надання адміністративних послуг населенню.

В Центрі надається 128 видів адміністративних послуг.

За підсумками 2021 року  в у Відділі «Центр надання адміністративних послуг»  було надано 3283 адміністративних послуг.

 

Земельні відносини та містобудування

Кількість діючих договорів оренди земельних ділянок  становило 135  на загальну площу 881,9 га  (з урахуванням договорів оренди земельних ділянок по старостинських округах).

Надходження орендної плати за землю з фізичних та юридичних осіб до бюджету громади склали 7 479,930 тис. гривень. Всього від плати за землю надійшло 16 183,159 тис. гривень.

Було укладено у 2021 році 14 нових договорів по оренді землі та припинено  12 договір оренди землі.

У 2021 році було проведено аукціон з  продажу 1 –ї земельної ділянки у власність по вул.Грушевського у м.Жидачеві на загальну вартість 85 860,60 грн. ,а також 2 аукціони з продажу права оренди 2-х земельних ділянок сільськогосподарського призначення (пасовище) за межами населеного пункту Бережницького старостинського округу загальною площею 12,064га та 22,74 га. З переможцями аукціонів укладено договори оренди земельних ділянок.  Річна сума орендної плати за землю згідно укладених договорів оренди за результатами проведених аукціонів складає  490 тис. гривень.      

Проводилася  робота з суб’єктами господарювання – землекористувачами, що не мають зареєстрованого у відповідності до чинного законодавства права користування земельними ділянками. Так, у 2021 році було проведено перевірку по господарських дворах Вільховецького старостинського округу на наявність правовстановлюючих документів на земельні ділянки, які використовують фізичні та юридичні особи. За результатами перевірки складено 3 акти, де передбачено вимогу в термін до 2022 року оформити правовстановлюючі документи.

Відповідно до Програми розроблення містобудівної документації на території Жидачівської територіальної громади на 2021 ріку  було здійснено розроблення генерального плану сіл Журавків та Пчани, а також уточнення межі детального плану резервної території мікрорайону садибної забудови «За лікарнею» в м.Жидачеві

У 2021 році видано 14 будівельних паспортів на забудову земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, господарських будівель і споруд; видано 7 містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки для проектування об’єктів будівництва .Реєстр будівельних паспортів ведеться у єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.

 

            Доходи населення та соціальний захист

Пріоритетним напрямом Жидачівської міської  територіальної громади    залишається забезпечення своєчасного надання населенню державних соціальних гарантій, а також соціальний захист та підтримка учасників АТО/ООС та членів сімей загиблих учасників АТО/ООС, внутрішньо переміщених осіб. Так у 2021 року, одноразову грошову матеріальну допомогу отримало 154 осіб та допомогу на поховання 20 осіб на загальну суму 294 тис.грн., грошову допомогу отримали 105 учасники АТО на суму 206 тис.грн. На переплату періодичних видань у 2021році особам з обмеженими фізичними можливостями та учасникам бойових дій в зоні АТО скеровано– 41,6 тис. грн, на компенсацію вартості наданих послуг сімейного відпочинку пораненим учасникам АТО – 22,5 тис. грн, надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку – 3,6 тис. грн.

 

У Жидачівській районній філія Львівського обласного центру зайнятості зареєстровано 281 безробітних осіб. З метою підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині забезпечення мінімальної заробітної плати працівників відбулося надання: 1003 консультацій працівниками центру зайнятості на території Жидачівської міської територіальної громади з наданням мешканцям громади роз’яснень спірних питань щодо легальної зайнятості, дотримання вимог трудового законодавства та необхідності своєчасної сплати єдиного соціального внеску, 371 відвідування на підприємства громад з  метою інформування роботодавців про дотримання законодавства про працю. Середня заробітня плата по Львівській області у 2021 році становила 12740грн.

Професійна підготовка та перепідготовка, підвищення кваліфікації здійснювалися з урахуванням потреб ринку праці. Протягом 2021 року проходили  навчання  65 осіб.

В 2021 році житлові субсидії та пільги надавались в грошовій формі з рахунок коштів державного бюджету.

1494 домогосподарств нараховано житлових субсидій на  20 702.00 тис.гривень.

Середній розмір субсидії складає 1154,72 гривень/домогосподарство.

682 пільговикам надано пільги на оплату житлово-комунальних послуг на 4 234,00 тис. грн.

Різними видами державної соціальної допомоги користувалися 84 сім’ї з числа малозабезпечених на загальну суму 4 558,00 тис.грн., сімей з дітьми-215 на суму 6 528,00 тис.грн., 256 осіб з інвалідністю з дитинства та дітей з інвалідністю, яким призначено та профінансовано допомоги на 7 658,00 тис. гривень.

Також на обліку перебуває понад 7 внутрішньо переміщених осіб. Виплату щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг на  129,1 тис. гривень.

            Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Жидачівської міської ради», надано соціальних послуг 737 громадянам, виявлено 12 сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

            7 соціальних робітників на дому надали послуги 63 особам з числа одинокопроживаючих мешканців громади. Підопічним надавались різні види послуг на підставі даних карти індивідуальних потреб у соціальному обслуговування, договору про обслуговування та медичному висновку. В середньому навантаження на одного соціального робітника становить 9 осіб.

            Відділення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю крім роботи з сім’ями, що опинились у СЖО здійснює обслуговування малозабезпечених громадян, які відповідно до акту обстеження матеріально-побутових умов потребують натуральної чи грошової допомоги. При відділенні соціальної роботи із сім`ями, дітьми та молоддю працює перукар. Перукарем за 2021 рік обслужено 737 особи, яким надано 1678 послуги. За 2021 рік на спецрахунок КУ «Центр надання соціальних послуг» Жидачяівської міської ради за надані платні послуги перукаря поступило 38212 грн.Жидачівською міською радою виділено для 5 одиноких громадян громади 12 0000 грн. на лікування.

           

Охорона здоров’я населення

            У сфері охорони здоров’я  пріоритетними напрямами  роботи є наближення та покращення допомоги міському та сільському населенню.

 

В галузі охорони здоров'я  у Жидачівській міській територіальній громаді функціонує КНП «Жидачівська міська лікарня», 1 амбулаторія та  12 ФАПів.

У 2021 році в рамках Програми капітального будівництва об`єктів соціально-культурного та житлово-комунального призначення за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету на 2021 рік було здійснено капітальний ремонт приймального відділення КНП "Жидачівська міська лікарня" по вул.Я.Мудрого, 29 в м.Жидачеві Львівської області на загальну суму 2 744,266 тис.грн.

Надання медичних послуг здійнюється у КНП «Жидачівська міська лікарня» не тільки жителям нашої громади, зокрема і 1700 жителям сусідніх міст, селищ, та сіл .Кількість штатних посад лікарів – 75 посад, з них 35,75- амбулаторно-поліклінічного відділу та 14.0- первинна допомога. Середнє навантаження на 1 лікаря вторинної амбулаторної допомоги та сімейного лікаря становить 53 133 відвідувань на рік.

У 2021 році  до лікарів сімейної медицини звернулося 59 473 особи. Було госпіталізовано в стаціонарні відділення – 4003 осіб. Також у 2021 році 25 осіб скористались послугами по безоплатниму зубопротезуванню.

В рамках Комплексної програми регіонального розвитку Львівщини та завдяки отриманню призового місця у конкурсі місцевих ініціатив у 2021 році було здійснено капітальний ремонт харчоблоку КНП "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області на загальну суму 410,4776 тис.грн.

У 2021 року за рахунок коштів районного бюджету та бюджету громади було придбано кріогенну установку на рідкий кисень для ковідного відділення медичного закладу.

Для забезпечення оплати праці 341 особі та покриття заборгованості по заробітній платі з бюджету громади у 2021 році згідно Програми фінансової підтримки вторинної (спеціалізованої ) медичної допомоги КНП «Жидачівська МЛ» було виділено 2 млн.грн., придбано обладнання та медичну апаратуру для укомплектування приймального відділення на 412 231 грн.

 

Освіта

На даний  час в Жидачівській міській територіальній громаді є п’ять комунальних закладів дошкільної освіти: ясла-садок «Калинонька» , садочки комбінованого типу « Теремок»,  «Барвінок», »Дивосвіт»  загального типу садок «Сонечко» с. Заріччя та 1 дошкільний підрозділ. Загальна кількість дітей, яка відвідує ці заклади 472.  Є чотири заклади  загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Жидачівської міської ради та 7 гімназій.   Жидачівський  заклад ЗСО І-ІІІ ступенів №2  Жидачівської  міської ради Львівської області має філії у селах Дем’янка – Лісна, Пчани та сім гімназій . Загальна кількість учнів, що навчаються у закладах освіти громади  2074.

 З метою рівного доступу до загальної середньої освіти 16 учні навчаються на індивідуальній формі навчання, велику допомогу у роботі з такими дітьми надає інклюзивно-ресурсний центр створений  у Жидачівській громаді, тут навчається 35 дітей. Функціонує один позашкільний навчальний заклад «Центр творчості для дітей та молоді» Жидачівської міської ради Львівської області, де  працюють 12 гуртків. Кількість вихованців Центру становить 400 особи (станом на 01.01.2022 р.), що становить 19 % від загальної кількості дітей шкільного віку. Про результативність роботи свідчить чисельність перемог вихованців в конкурсах, змаганнях, фестивалях.

  Також у 2021 році реалізовано проєкти місцевих ініціатив Львівської обласної ради:

-  «Капітальний ремонт системи опалення у ЗДО "Барвінок" м.Жидачів  Львівської області » на суму 390 777грн.;

-  «Придбання обладнання для STEM - кабінету Жидачівського  закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 імені Омеляна Партицького Жидачівської міської ради Львівської області  на суму 170 330грн.;

-  «Капітальний ремонт по заміні вікон у Жидачівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1 Жидачівської міської ради Львівської області»  на суму 294 207грн.;

Також за кошти громади вдалося облаштувати пішохідну доріжку у ЗДО «Дивосвіт» на загальну суму 521 754 грн. та ЗЗСО І-ІІІ с ім.Героя Тараса Матвіїва ,а також облаштовано дорожнє асфальтне покриття у Жидачівському ЗЗСО І-ІІІ ст №3 загальною вартістю 187 106 грн.

У всіх закладах загальної середньої освіти проведені поточні ремонти.

Цьогоріч в рамках програми «Шкільний автобус» відділ освіти отримав новий автобус «Школярик» для забезпечення доступу дітей з сільської місцевості до опорних навчальних закладів міста. Загальна вартість шкільного автобуса 1 879 тис. 770 грн. Із бюджету Жидачівської міської територіальної громади виділено 235 тис. грн на співфінансування придбання шкільного автобуса. Керівництвом громади було здійснено всі необхідні кроки, які допомогли вирішити це важливе питання. За підсумками проведення робочих зустрічей Жидачівського міського голови Володимира Левка із керівництвом області вдалося вийти на позитивне вирішення питання придбання шкільного автобуса

У 2021 році на програму безкоштовного харчування дітей пільгових категорій, якою охоплено 120 учнів, зокрема, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки та піклування, дітей-учасників АТО та малозабезпечених учнів 1-4 класів було виділено кошти у сумі 285 406 грн.

           У період карантину всі заклади дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти забезпечили виконання чинних програм шляхом проведення онлайн-занять з дітьми за допомогою дистанційних технологій в режимі реального часу.

 

Культура

У 2021 році зазнала реформування мережа закладів культури у м.Жидачеві, зокрема було утворено новий комунальний заклад Жидачівський міський Будинок культури «Удеч» на базі колишнього міського Будинку культури «Папірник» та Жидачівського Районного Народного Дому, що знаходиться по вул. Міцкевича у м.Жидачеві, де на сьогоднішній день розміщено навчальний корпус КЗ «Жидачівська мистецька школа».

 У 2021 році заклади культури приймали участь у конкурсі місцевих ініціатив Львівської обласної ради ,завдяки якому був здійснений капітальний ремонт покрівлі Народного дому в с.Млиниська Жидачівської міської ради Стрийського району Львівської області кошторисна вартість якого склала 469 тис. грн., а також капітальний ремонт даху КЗ «Жидачівська міська публічна бібліотека» Жидачівської міської ради Львівської області майже на 370 тис.грн. за рахунок коштів обласного бюджету та бюджету громади та спонсорських коштів.

 Творчі колективи Народних домів є постійними учасниками районних і обласних конкурсів. Цьогоріч проводились тематичні вечори, залучалась молодь у заходи національно-патріотичного виховання. Так цьогоріч проведено І фестиваль народної пісні і танцю «Ой роде наш красний», де учасниками фестивалю стали гості з Луганщини Новопсковської територіальної громади. Також було проведено І фестиваль духовної пісні »Радість в серці засіяє, Богу пісня хай лунає» , де участь взяли 18 колективів та солістів Народних домів населених пунктів громади, а також гості з сусідніх громад.

Серед численних важливих заходів, які відбувались у 2021 році став надзвичайно цікавий для молоді «Перший кубок (чемпіонат) з інтелектуальної гри Що? Де? Коли? Жидачівської територіальної громади», що відбувся у Жидачівській публічній бібліотеці, де свої інтелектуальні можливості могли продемонструвати старшокласники.  В умовах сьогодення бібліотека стала сучасним центром для читання та розвитку дітей та юнацтва. До слова, Жидачівська бібілотека  стала переможцем у конкурсі «Топ-10 бібліотек» і отримали 60 тис.грн на оновлення закладу.

Робота закладів культури спрямована на підвищення культурного рівня громади, розвиток та збереження національної культури, популяризацію провідних жанрів мистецтва.

 

Спорт та підтримка молоді.

На підтримку спорту та проведення спортивних заходів в громаді у 2021 року використано 879,2 тис. грн. по програмі  « Програма розвитку фізичної культури і спорту на території Жидачівської МТГ на 2021- 2023р.р.», а саме на участь ФК « Авангард» у чемпіонаті області з футболу, участь сільських команд в Першості громади по футболу, участь команд громади у обласних змаганнях, проведено ряд спортивно-масових заходів серед населення Жидачівської міської територіальної громади.

У 2021році були проведені ряд заходів щодо організації військово-патріотичного виховання та дозвілля молоді, зокрема:

- тактичні змагання з «LASER TAG» серед учнів 9-11 класів загальноосвітніх закладів та молоді Жидачівської МТГ  та військово-медичний вишкіл, що проходив 22-23.05.2021р. на які було виділено 15 тис.грн.

- наметовий табір «Військова школа ім. Героя України Тараса Матвіїва», де було залучено більше 50 осіб профінансовано 24 тис.грн з бюджету громади

-  девятий етно фестиваль «Удеч фест», на який було виділено з бюджету громади 30 тис.грн .

 

Захист дітей

У Службі у справах дітей Жидачівської міської ради на обліку знаходилось 25 дітей, з них 22 дитини, які перебувають у сімейних формах виховання.

У звітному періоді взято на облік дітей, які залишилися без піклування батьків. Всім було надано статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування. Із них: 2– влаштовано під опіку.

Функціонує 1 дитячий будинки сімейного типу у яких виховується 5 дітей, 1 прийомних сімей , на вихованні яких перебуває  2  дітей.

Протягом звітного періоду  проведено 6 профілактичних рейдів, під час яких виявлено 6 дітей, відносно яких вжито заходи соціально-правого характеру.

Організовано привітання до Дня усиновлення та Дня Миколая 50 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях, сім’ях опікунів, піклувальників, дітей, які перебувають в складних сімейних життєвих обставинах.

Проведено святкові заходи для дітей, які перебувають на обліку в Службі у справах дітей», якими охоплено 345 дитини.

 

Інформаційний простір

Міська рада та її виконавчий комітет здійснюють цілеспрямовану роботу з реалізації державної політики в сфері інформаційного забезпечення мешканців Жидачівської МТГ щодо діяльності органів влади різного рівня, актуальних питань життєдіяльності громади, області та держави в цілому.

Діяльність Жидачівської міської ради, її виконавчого комітету, структурних підрозділів висвітлювалась» у редакції радіомовлення «Жидачів ФМ». Зокрема, на Програму фінансової підтримки Комунального підприємства «Редакція радіомовлення «Жидачів ФМ» було виділено 609,6 тис.грн

У друкованих ЗМІ, зокрема у часописі «Новий час» оприлюднювалися офіційні документи (проєкти регуляторних актів, рішення про місцевий бюджет, його виконання та зміни до нього, нормативні акти, оголошення та повідомлення тощо).

Продовжується систематичне оновлення офіційного сайту Жидачівської міської ради. Щодня на веб-порталі розміщується повідомлення у рубриці «Новини», «Оголошення», а також матеріали структурних підрозділів та комунальних підприємств за напрямками їх діяльності.

Новини з офіційного сайту систематично поширювалися/передруковувалися іншими інтернет-ресурсами, у тому числі не лише місцевими, а й обласними. Крім того, їх оприлюднювали на своїх шпальтах друковані ЗМІ. Так, про місто Жидачів, що потопає у чорнобривцях було надруковано у газеті «Високий Замок».

Також забезпечувалося ведення акаунту міської ради,. Так, акаунт «Жидачівська міська рада» у соціальній мережі Фейсбук нараховує понад 1,5 тис. підписників. Тут поширюються новини з офіційного сайту Жидачівської міської ради, надаються відповіді на запитання та коментарі користувачів.

 

 

 

 

 

 

Охорона навколишнього природного середовища

            Основним напрямком діяльності у сфері охорони навколишнього природного середовища на території Жидачівської МТГ  було впровадження основних принципів екологічної політики та реалізації завдань Програми охорони навколишнього природного середовища Жидачівської міської територіальної громади на 2021-2023 роки.

          За 2021 року надходження екологічного податку склали 299,7 тис. грн., що становить 130,3% від запланованого на рік.

У рамках реалізації програмних заходів, спрямованих на поліпшення стану навколишнього природного середовища Жидачівської МТГ на виконання заходів Програми з бюджету Жидачівської МТГ було спрямовано   339,7 тис.грн, а саме на:

- 299,7 тис. гнр., на будівництву вуличної каналізаційної мережі  в масиві «За переїздом» по вул.. Петлюри м.Жидачів протяжністю 390 м;

- 20,0 тис.грн., на виготовлення кошторисної документації на будівництво вуличної каналізаційної мережі в масиві «За переїздом» по вул..Стуса в м.Жидачів;

- 20,0 тис.грн., на виготовлення кошторисної документації на будівництво вуличної каналізаційної мережі в масиві «За переїздом» по вул..Коновальця в м.Жидачів;

За кошти державного бюджету:

- 475,7 тис. грн., виконання робіт по капітальному ремонту самопливного каналізаційного колектора методом модульної санації по вул. Д. Галицького за

Міжнародне співробітництво

        Жидачівська міська рада має досвід у реалізації проєктів щодо отримання фінансової та технічної допомоги від іноземних урядових організацій. У 2021 році тривала реалізація проєкту «Карпати-країна мігруючих риб», номер проєкту PBU2/0969/18 відповідно до рішення Спільного Моніторингового Комітету від 17.04.2019р. та Грантового Договору №PLBU.01.02.00-18-0969/19-00 в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020, що реалізується у рамках Європейського інструменту Сусідства між Сяноцьким повітом та Жидачівською міською радою, де в рамках цього проєкту були проведені тренінги та відеоконференції на яких українські та польські науковці презентували дослідження унікальної екосистеми Карпатського регіону, акцентуючи увагу на проблемах збереження флори і фауни річок і потічків Карпат, що є найбільшою нашою спільною цінністю. На заходи по цьому проєкту згідно Програми транскордонного співробітництва та євроінтеграції Жидачівської міської ради на 2021-2025 роки було профінансовано 28,050 тис.грн.

            Також у 2021 році Жидачівська міська рада підписала меморандум про співпрацю з Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках проєкту «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА»), який виконується компанією «DAI Global LLC»,для реалізації проєктів, що сприятимуть швидкому покращенню публічних послуг.

            Секретар міської ради                                                Віра Янклевич

 
 

 

Додаток 1

до Звіту про результати виконання Програми економічного і соціального розвитку Жидачівської міської територіальної громади і місцевих цільових програм за 2021  рік

 

 

 

 

 

Показники доходної частини бюджету Жидачівської міської територіальної громади на 2021 рік

Таблиця 1

Аналіз виконання плану по доходах загального фонду за 2021 рік

             

 

ККД

Доходи

Бюджет Жидачiвської мiської територiальної громади

 План на рік

 Уточн. план на рік

Факт

% викон.

 

11010000

Податок та збір на доходи фізичних осіб

56700000

57387800

61718193,73

107,5

 

11010100

ПДФО, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

56700000

54511800

58287167,22

106,9

 

11010200

ПДФО з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами

0

1315000

1553113,07

118,1

 

11010400

ПДФО, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

0

1164000

1445942,81

124,2

 

11010500

ПДФО, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

0

397000

431970,63

108,8

 

11020000

Податок на прибуток підприємств  

68000

291500

291561

100,0

 

11020200

Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності 

68000

291500

291561

100,0

 

13000000

Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів 

203800

369800

431080,93

116,6

 

13010100

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування 

0

115600

115639,06

100,0

 

13010200

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) 

41800

93300

93323

100,0

 

13030100

Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення

43400

43400

50996,78

117,5

 

13030200

Рентна плата за користув надрами для видобув корисних копалин місц значення 

96600

0

0

0,0

 

13030800

Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу 

22000

55800

109411,83

196,1

 

13040100

Рентна плата за користув надрами для видобув корисних копалин місц значення

0

61700

61710,26

100,0

 

14000000

Внутрішні податки на товари та послуги  

4775700

4776100

5334136,71

111,7

 

14020000

Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) 

660000

732100

846907,73

115,7

 

14030000

Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакц товарів  - пальне

2340000

2428300

2877471,56

118,5

 

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  - пальне

1775700

1615700

1609757,42

99,6

 

18000000

Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України

31774100

32968083

35144899,73

106,6

 

18010100

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 

700

0

-237,95

0,0

 

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 

70000

55000

52083,39

94,7

 

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 

72100

86700

97700,14

112,7

 

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 

337000

369500

385631,06

104,4

 

18010500

Земельний податок з юридичних осіб 

7643200

7843200

8488220,39

108,2

 

18010600

Орендна плата з юридичних осіб 

5588500

5991898

6368837,46

106,3

 

18010700

Земельний податок з фізичних осіб 

209400

209400

215009,42

102,7

 

18010900

Орендна плата з фізичних осіб 

690100

930400

1111092,97

119,4

 

18011000

Транспортний податок з фізичних осіб 

0

0

4166,67

0,0

 

18011100

Транспортний податок з юридичних осіб 

0

33300

33333,33

100,1

 

18030000

Туристичний збір 

5100

12600

33605,63

266,7

 

18030100

Туристичний збір, сплачений юр. особами 

500

2900

5745

198,1

 

18030200

Туристичний збір, сплачений фіз. особами 

4600

9700

27860,63

287,2

 

18050000

Єдиний податок  

17158000

17436085

18355457,22

105,3

 

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб 

2434500

2091500

1888568,5

90,3

 

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб 

14000000

14398085

15399635,24

107,0

 

18050500

Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка с/г товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків` 

723500

946500

1067253,48

112,8

 

20000000

Неподаткові надходження  

1730000

1989600

2168634,88

109,0

 

21000000

Доходи від власності та підприємницької діяльності  

0

346600

419937,79

121,2

 

21080000

Інші надходження  

0

346600

419937,79

121,2

 

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції 

0

313600

369937,79

118,0

 

21081500

Адмінштрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів 

0

33000

50000

151,5

 

22000000

Адмінзбори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності 

1710000

1623000

1733596,63

106,8

 

22010000

Плата за надання адміністративних послуг

1050000

963000

1079963,8

112,1

 

22010300

Адмінзбір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, ФОП

30000

60000

68570

114,3

 

22012500

Плата за надання інших адмінпослуг

770000

885000

990983,8

112,0

 

22012600

Адмінзбір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 

250000

18000

20410

113,4

 

22080400

Надходження від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності

590000

590000

595377,08

100,9

 

22090000

Державне мито  

70000

70000

58255,75

83,2

 

24060300

Інші надходження  

20000

20000

15100,46

75,5

 

40000000

Офіційні трансферти  

54177100

62763179,47

62395962,21

99,4

 

41020100

Базова дотація 

1799800

1799800

1799800

100,0

 

41033900

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 

52377300

52377300

52377300

100,0

 

41034500

Субвенція з ДБ місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

0

1461000

1461000

100,0

 

41040500

Дотація з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних місцевих бюджетів за рахунок відповідної субвенції з ДБ

0

786200

786200

100,0

 

41051000

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції

0

1426700

1384356,25

97,0

 

41051200

Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з ДБ

0

422398

422206,29

100,0

 

41051400

Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

0

795058

794758,7

100,0

 

41051700

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду

0

84550

84550

100,0

 

41053900

Інші субвенції з місцевого бюджету

0

3150759

2826376,5

89,7

 

41055000

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з ДБ

0

459414,47

459414,47

100,0

Всього без урахування трансферт

95251600

97782883

105088506,98

107,5

Всього

149428700

160546062,5

167484469,2

104,3

 

 

 

 

 

Таблиця 2

 

                                   Аналіз виконання плану по доходах  спеціального фонду за 2021 рік

 

             

 

ККД

Доходи

Бюджет Жидачiвської мiської територiальної громади

 

 План на рік

 Уточн. план на рік

Факт

% викон.

 

 

10000000

Податкові надходження  

230000

230000

299700,17

130,3

 

 

19010000

Екологічний податок 

230000

230000

299700,17

130,3

 

 

19010100

Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю)

84200

84200

119456,63

141,9

 

 

19010200

Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти 

21400

21400

38622,55

180,5

 

 

19010300

Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини 

124400

124400

141620,99

113,8

 

 

20000000

Неподаткові надходження  

1362000

1362000

4652813,52

341,6

 

 

21000000

Доходи від власності та підприємницької діяльності  

0

0

20973

0,0

 

 

21110000

Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва  

0

0

20973

0,0

 

 

24000000

Інші неподаткові надходження  

0

0

89619,31

0,0

 

 

24062100

Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності 

0

0

89619,31

0,0

 

 

25000000

Власні надходження бюджетних установ  

1362000

1362000

4542221,21

333,5

 

 

25010000

Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 

1362000

1362000

1467532,54

107,7

 

 

25010100

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю 

1347000

1347000

1153948,56

85,7

 

 

25010300

Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України `Про оренду державного та комунального майна`

15000

15000

301427,58

2009,5

 

 

25010400

Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) 

0

0

12156,4

0,0

 

 

25020000

Інші джерела власних надходжень бюджетних установ  

0

0

3074688,67

0,0

 

 

25020100

Благодійні внески, гранти та дарунки 

0

0

2555477,67

0,0

 

 

25020200

Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізосіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об`

0

0

519211

0,0

 

 

30000000

Доходи від операцій з капіталом  

0

0

109489,45

0,0

 

 

33010000

Кошти від продажу землі  

0

0

109489,45

0,0

 

 

33010100

Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим

0

0

109489,45

0,0

 

 

40000000

Офіційні трансферти  

0

11086092

660369,1

6,0

 

 

41050000

Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам

0

11086092

660369,1

6,0

 

 

41052900

Субвенція з місцевого бюджету на погашення заборгованості з різниці в тарифах що підлягає урегулюванню згідно із Законом України `Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централ

0

9486092

0

0,0

 

 

41053400

Субвенція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів,

0

1600000

660369,1

41,3

 

Всього без урахування трансферт

1592000

1592000

5062003,14

318,0

 

Всього

1592000

12678092

5722372,24

45,1

 

                     
 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь