A A A K K K
для людей із порушенням зору
Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ

Дата: 07.02.2022 16:03
Кількість переглядів: 335

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„Призначення державної допомоги при народженні дитини”

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

81700, Львівська обл,Стрийський р-н,м.Жидачів, вул..Шашкевича, 2

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийом та видача документів:

(Пн.-Ср.-Чт.-Пт.) з 08.00 до 17.00 год

(Вт.) з 08.00 до 20.00 год.

(Суб.)з 08.00 до 16.00 год

Перерва на обід з : 13.00 до 14.00 год

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел. (03239) 24-0-00

Електронна пошта:cnapzhydachiv@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”     від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт народження дитини

8

Перелік необхідних документів

Заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при  пред’явленні паспорта або іншого документа,  що посвідчує особу);

копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);

копія рішення про встановлення опіки (для опікунів)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги при народженні дитини (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

У разі подання заяви в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного цифрового підпису така допомога призначається не пізніше ніж наступного робочого дня після отримання заяви управлінням соціального захисту населення

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Про відмову в призначенні допомоги управління соціального захисту населення письмово повідомляє особу, яка звернулася за її призначенням, у пятиденний строк з дня прийняття рішення

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень