Жидачівська міська територіальна громада
Львівська область, Стрийський район

ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

Дата: 07.02.2022 15:43
Кількість переглядів: 275

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
адміністративної послуги

ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ,

ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменуваннясуб’єктанаданняадміністративноїпослуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

81700, Львівська обл,Стрийський р-н,м.Жидачів, вул..Шашкевича, 2

 

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийом та видача документів:

(Пн.-Ср.-Чт.-Пт.) з 08.00 до 17.00 год

(Вт.) з 08.00 до 20.00 год.

(Суб.)з 08.00 до 16.00 год

Перерва на обід з : 13.00 до 14.00 год

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел. (03239) 24-0-00

Електронна пошта:cnapzhydachiv@gmail.com

Нормативніакти, якимирегламентуєтьсянаданняадміністративноїпослуги

4

ЗакониУкраїни

Закон України „ПроосновисоціальноїзахищеностіосібзінвалідністювУкраїнівід 21.03.1991 № 875-XII

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінсоцполітики від 21.09.2015 № 946 „Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг інвалідами, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 за № 1198/27643

Умовиотриманняадміністративноїпослуги

6

Підстава для отримання

Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

7

Перелік необхідних документів

Заява особи з інвалідністю або її законного представника для видачі довідки для отримання пільг  (далі – заява);

копія паспорта особи з інвалідністю (у разі якщо звертається його законний представник –  копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);

копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816;

одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю  розміром 3,5 х 4,5 см

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою суб’єкту надання адміністративної послуги

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

П’ять робочих днів з дня отримання заявисуб’єктом надання адміністративної послуги

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання недостовірних даних;

виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення таких пенсії або соціальної допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг

13

Способи отримання відповіді (результату)

Заявникомособистоабоуповноваженою ним особою


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень